Online marketingový mix

 

Ako vyťažíte zo svojho biznisu na internete viac

Návštevnosť web stránok a eshopov je dôležitá, ale dôležitejšia je priaznivá konverzia návštevníkov na zákazníkov. Aké percento zo všetkých ľudí, ktorí sa dostanú na vaše stránky, vám prinesie zisk? Koľkí prejavia záujem o vaše produkty a služby, aby ste s nimi – alebo v prípade odporúčania práve vďaka nim – mohli urobiť obchod?

Formulácia týchto otázok naznačuje, že nebude primárne dôležité, aby sa k vám dostalo obrovské množstvo ľudí; skôr sa sústreďťe na to, aby vás na internete našli hlavne ľudia, ktorí ocenia, čo im ponúkate. Takí, čo objednajú, kúpia, odporučia. Teda, aby ste mali čo najvyššiu konverziu.

Ako to dosiahnuť? Kombináciou viacerých činností, ktoré voláme online marketingový mix. Zahŕňa aj to, čo poznáme pod skratkou SEO - optimalizácia pre internetové vyhľadávače.

Na čo je dobrý marketingový mix na dlhšie obdobie

Faktory Google rankinguNiekedy sa riešia online marketingové kampane jednotlivo, ale väčšina firiem potrebuje stabilný príliv zákaziek a podporu svojho fyzického biznisu vo virtuálnom svete. Na to je dobrý online marketingový mix na dlhšie obdobie, ktorý je efektívnejší a v konečnom dôsledku aj finančne výhodnejší, pretože rieši veľa vecí naraz a v kontexte.

Konzultant pre marketing na internete a SEO vám bude klásť rôzne otázky v kontexte vášho biznisu. Najskôr budete rozprávať o vašej firme, produktoch a službách, doterajších skúsenostiach na internete, konkurencii a o vašich aktuálnych obchodných cieľoch.

  Chcete rozbehnúť nové aktivity na internete alebo si trochu "upratať" ponuku?

  Plánujete posilniť niektorú oblasť vášho biznisu predajom či marketingom na internete?

  Túžite preskončiť konkurenciu v Google a iných internetových vyhľadávačoch?

 

Keď identifikujete kľúčové oblasti, spoločne potom navrhnete najvhodnejší mix a postupnosť marketingových aktivít na internete, aby boli v súlade s vašimi biznisovými plánmi a dlhodobou stratégiou. Ich účinnosť sa bude v kritických štádiách vyhodnocovať.

4 otázky, ktoré sú dôležité pri každej aktivite na internete

  1. Ako sa táto online aktivita prejavila na vašom obrate?
  2. Aký je pomer náklady – zisky?
  3. Ako ovplyvnila pozíciu a povesť vašej firmy?
  4. Aký efekt mala v iných oblastiach (napr. získali ste cenné referencie, zaujímavú spätnú väzbu, potenciálnych zákazníkov)?

Čo patrí do balíka online marketingový mix

Do marketingového mixu na internete patrí okrem iného:

  • Analýza vašich webových stránok + konkurencie
  • Podpora lepšej pozície a preklikov z internetových vyhľadávačov ako Google a rôznych katalógov (SEO, SEM)
  • Návrh online kampaní podľa aktuálnych potrieb klienta
  • Optimalizácia webového obsahu, plán a realizácia obsahového marketingu
  • Vyhodnocovanie účinnosti a pravidelné poradenstvo

Online marketingový mix je možné spojiť aj s pravidelnou údržbou vašich webových stránok (web manažment) a poradenstvom pri bezpečnosti, nákupe nových domén, výmene hostingu či systému na správu obsahu CMS a iných veciach, ktoré sa týkajú internetu. Tieto komplexné služby v rámci starostlivosti o web stránky a eshopy realizujeme pre našich VIP klientov.

Chcete online marketingový mix pre svoj biznis?

Dohodnite si stretnutie s konzultantom LanMou, na ktorom zistíte, aké služby sú pre vaše podnikanie a prezentáciu na internete najefektívnejšie.

  • Ak viete presne, čo chcete, spravíme vám cenovú ponuku.
  • Ak neviete, v akom stave sú vaše web stránky, urobíme vám základnú analýzu SEO a UX webu.
  • Ak tušíte, že potrebujete expertnú pomoc, ale neviete presnejšie identifikovať, v akej oblasti, ponúkame vám konzultáciu.
Chcem online marketingový mix

Konzultácie | Školenia | Texty na váš web